מסכי פרסום ותצוגה דיגיטליים – יתרונות ושימושים שכדאי להכיר

בעידן של פרסום ושיווק בלתי פוסק לצד שפע פלטפורמות מקוונות לחשיפה, מסכי פרסום ותצוגה דיגיטליים מספקים לעסקים את אחת הפלטפורמות הוויזואליות, הנגישות והאפקטיביות ביותר. אנחנו כאן בכדי לנסות לעשות מעט סדר בנושא ולהציג עבורכם את היתרונות והשימושים הבולטים של כלים אלו.

מסכי פרסום ותצוגה לעסקים הם למעשה מסכי לד דיגיטליים בגדלים שונים אשר מוצבים במיקומים בולטים בבית העסק או מחוצה לו. המסכים מחוברים באמצעים דיגיטליים למחשב נייד או לחומרה אחרת, באמצעותם ניתן לשלוט בצורה מלאה על התכנים שיוצגו על גבי המסך.

הפרסום על גבי מסכי תצוגה דיגיטליים לעסק אינו דורש בהכרח התקשרות עם משרד פרסום או השכרת שטחי פרסום יקרים, ולמעשה מעניק לבית העסק שטח פרסום נרחב וזמין ותצוגה אופטימלית בכל עת. כך למשל ניתן לעשות שימוש במסך אחד בגודל מותאם אישית לבית העסק, במספר מסכים המציגים תכנים שונים ומתחלפים בו זמנית, או בחיבור בין מספר רב של מסכים ליצירת קיר מסך ענק וחוויית חשיפה דיגיטלית עוצמתית ומלהיבה.

5 יתרונות פרסום בולטים לכל בית עסק

שימוש מסכי פרסום ותצוגה דיגיטליים בבית העסק מעניק פלטפורמה ייחודית עם כמה יתרונות בולטים:

1. שטח פרסום פרטי זמין הניתן לניצול בכל שעות הפעילות של בית העסק ולעתים גם מחוץ לשעות הפעילות (במקרה של מסכים בבית עסק עם ויטרינה שקופה).
2. מראה חדשני, טרנדי ומלהיב אשר מושך את העין ומשדרג את החזות הכללית של העסק.
3. אפשרות לפרסום מודולרי בדגש על שינויים במסר הפרסומי בזמן אמת, פרסום של מבצעים, הטבות והנחות במהלך היום בהתאמה לצורכים העסקיים ולאופי הפעילות.
4. חשיפה ויזואלית ללקוחות ומבקרים בזמן אמת – בשונה מפלטפורמות אחרות בהן הלקוח הפוטנציאלי נדרש להטמעה והנעה, מסכים אלו מאפשרים חשיפה ללקוחות פוטנציאליים בשעה שהם בסביבת בית העסק, במצב "חם" ומוכנות לרכישה. שיטה זו הוכיחה את עצמה כמגדילה היקף קניה ומכירות בעסקים ממגוון תחומים.
5. עלות חד פעמית לרכישה ולהתקנה של המסכים בבית העסק, ללא עלויות פרסום קבועות.

בין סוגי העסקים המרכזיים אשר עושים שימוש נרחב בשנים האחרונות במסכי פרסום ותצוגה אפשר להזכיר בעיקר:

א. מסעדות ובתי קפה – במסעדות רבות ובבתי קפה שונים ניתן להבחין במסכי לד דקים וחדישים, תלויים בתפזורת בנקודות אסטרטגיות הנחשפות לכלל המבקרים והאורחים, אשר חושפים את אלו למידע רלוונטי כמו מנות עסקיות, מנות חדשות, קינוחים מפתים, מבצעים נקודתיים וכו'.

ב. תעשיית המזון המהיר – תעשייה זו נשענת על היקף מבקרים גדול ותחרותיות בין רצף של דוכנים סמוכים, בקניונים, מתחמים מסחריים ובמתחמי בילוי. הצבת מסכי פרסום הכוללים תמונות מפתות של המנות, פירוט ארוחות עסקיות ומבצעים, מושכת את העין ואת הלקוחות ומספקת לבית העסק יתרון יחסי בולט.

ג. חנויות ואולמות תצוגה – חנויות רהיטים, חנויות צעצועים, רשתות אופנה ומסחר, אולמות תצוגה של רכבים,  כל אלו עושים שימוש נרחב במסכי פרסום בכדי להציג דגמים חדשים, קולקציות נבחרות, סגנונות עיצוב לבית ולמשרד, הנחות עונתיות ומבצעים מתחלפים וכל מסר רלוונטי  שניתן להציג באופן אינטראקטיבי ומזמין ללקוחות.

מה היה לנו עד עכשיו?